مجله ياس تنها

امام علي (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از ميان مى رود.
مجله ياس تنها مجله ياس تنها

آلت تناسلي خود را با اين روش بزرگ کنيد / بزرگ کردن آلت تناسلي با روش پنيمور

آلت تناسلي خود را با اين روش بزرگ کنيد / بزرگ کردن آلت تناسلي با روش پنيمور

آلت تناسلي خود را با اين روش بزرگ کنيد

خيلي از آقايان هستند که از کوچک بودن آلت تناسلي خود رنج مي برند و دوست دارند سايز آلت تناسلي خود را افزايش دهند . در ادامه روشي را براي بزرگ کردن اندازه آلت تناسلي به شما پيشنهاد مي کنيم . . .

مجله ياس تنها - یکی از مشکلاتی که ممکن است زوجین با آن روبرو باشند کوچکی آلت تناسلی مردان است که باعث بروز برخی ناراحتی ها در به ارگاسم رسیدن همسرشان شود.

روش پنیمور  سالهاست که در کشورهای آمریکایی و اروپایی استفاده می شود .تا به امروز تحقیقات مفصلی بر روی این روش انجام شده و امروزه توسط پزشکان سکسولوژیست در سراسر دنیا توصیه میشود.

** روش پنیمور طبیعی ترین و بی عارضه ترین راه برای افزایش سایز دستگاه تناسلی مردان (افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان و قد آن) است که بدون هیچ دارویی میتواند شما را با احتمال ۹۸ درصد به موفقیت برساند . روش پنیمور سالهاست که در کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار میگیرد ولی چون تاثیر آن به تدریج بوده و به کمی صبر و حوصله نیاز دارد.

** مردانی که از کوچکی آلت تناسلی رنج می برند اگر این تمرینات را به دقت و بدون وقفه انجام دهند معمولاً اثر آن را بعد از سه هفته تا یک ماه مشاهده میکنند و اگر این تمرینات را تا ۶ماه ادامه دهند میتوانند با احتمال % ٩٨ به موفقیت برسند .

** نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد اینست که برخی فاکتورها میتوانند این زمان را کاهش یا افزایش دهند به عنوان مثال فردی که برنامه تغذیه مناسبی داشته و بدلیل انجام ورزش های مختلف سلامت قلب و عروق خود را افزایش داده بهتر و زودتر از فردی نتیجه میگیرد که تغذیه مناسبی نداشته و سیگار میکشد .

** علاوه بر استعمال سیگار ، فاکتورهای دیگری مانند آلودگی هوا ، لباسهای زیر تنگ و نایلونی ، مایوهای شنا و لباسهای تنگ ورزشی مثل لباسهای سوارکاری هم اثر منفی دارند و برعکس ورزش ، بخصوص ورزشهای پر تحرک مثل دویدن ، شنا و … اثری بسیار مطلوب بر روش روش پنیمور دارد .

چگونه الت خود را بزرگ کنیم: روش انجام تمرینات پنیمور

+ استفاده از حوله گرم

در مرحله اول تمرینات را با یک حوله شروع کنید. یک حوله و یا یک پارچه انتخاب کرده و آن را گرم کنید سپس آن را دور آلت تناسلی پیچیده و به مدت یک دقیقه نگه دارید. همچنین می‌توانید به جای این کار در حمام آلت تناسلی خود را به مدت ۳۰ ثانیه زیر آب گرم قرار دهید. این کار به این جهت انجام می‌شود تا با افزایش دما در ناحیه آلت، خون رسانی به بافت‌های آن زیاد شده و هم چنین خاصیت الاستیسه پیدا کند. این موارد به تاثیرگذاری بیشتر سایر مراحل روش پنیمور کمک می‌کند.

+ تمرینات کششی

این تمرین باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود . افرادی که می خواهند آلت تناسلی آنها بیشتر رشد طولی داشته باشد میتوانند بیشتر از این تکنیک استفاده نمایند .چندین نوع تکنیک در این زمینه وجود دارد که شما میتوانید یکی را انتخاب کرده و آن را انجام دهید . این تمرینات را میتوانید در حالت ایستاده و یا نشسته انجام دهید که به شرح زیر می باشد . نکته مهم در مورد این تمرینات این است که حتماً آلت تناسلی شل باشد ، زیرا در غیر اینصورت آثار تمرینات ظاهر نخواهد شد .

سر آلت تناسلی را با انگشتان یک دست بگیرید، در حالت استراحت ( آنقدر محکم نگیرید که خونرسانی آن مختل شود ) سپس آلت تناسلی را بسمت جلو بکشید تا حدی که میتوانید (البته نباید احساس درد داشته باشید) و به مدت ۱دقیقه نگه دارید و سپس آنرا آرام رها کرده و به مدت چند ثانیه (حدوداً ۱۰ ثانیه) به آن استراحت دهید و عمل فوق را ۱۵ تا ۲۰ بار تکرار کنید و سپس به مدت ۱۰ دقیقه استراحت کنید .

+ تمرینات حجم دهی

بعد از تمرینات کششی حتماً باید تمرینات رشد و گردش خون را انجام داد ، زیرا باعث افزایش گردش خون در آلت تناسلی شده و موجب رشد آن میشود .روش کار به این شکل است که آلت تناسلی را به سمت جلو نگه داشته و با دست دیگر ضربات آرامی به آن وارد کنید ( ۳۰ بار)  باید مواظب باشید تا ضربات به مناطق حساس مانند بیضه ها برخورد نکند.


+ استفاده ار ماده  لیز کننده

در این مرحله مقداری ماده لیز کننده یا لوبریکنت روی آلت پخش کنید و آن را ماساژ دهید.

+ تمرینات جلکینگ

این تمرین باعث افزایش محیط آلت تناسلی در حاتی میشود که آلت تناسلی در حالت نیمه راست شده است . ساده ترین حرکت جلکینگ به اینصورت است که ابتدا توسط انگشتان شست و اشارۀ دست چپ حلقه ای درست کرده و پس از ابتدای آلت تناسلی دست را به سمت سر آلت حرکت داده و آن را بدوشید ، باید حتماً حرکت دست و تماس آن با آلت به سمت جلو باشد ، سپس همین کار را با دست راست انجام دهید .

با این کار سر آلت تناسلی شما به علت تجمع خون قرمز و بزرگ میشود که طبیعی است ، در این مرحله از دست زدن به نوک آلت بپرهیزید زیرا بسیار حساس است . اگر در حین این تمرینات آلت تناسلی شما کاملا راست شد باید کمی صبر کنید تا دوباره به حالت نیمه راست برگردد . این روش را درهفته اول ٢٠٠ تا ٣٠٠ بار ، در هفته دوم ٣٠٠ تا ۵٠٠ بار و در هفته های بعد ۵٠٠ بار و یا بیشتر انجام دهید .

روش دیگر جلکینگ اینست که پس از استفاده از لوبریکانت و وقتی آلت تناسلی به حالت نیمه راست شده درآمد ، توسط انگشتان شست و اشارۀ دست چپ حلقه ای درست کرده سپس از ابتدای آلت تناسلی دست را به سمت سر آلت حرکت داده و دست را نزدیک سر آلت به مدت ۵ثانیه نگه دارید. سپس این عمل را با دست دیگر انجام دهید.این کار را میتوانید به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در هر تمرین انجام دهید .

+ ماساژ و گرم کردن

پس از اتمام ست تمرینی خود با ماساژ دادن آلت به بازگشت آن به حالت استراحت کمک کنید. برای این کار می‌توانید حوله گرم را به مدت یک دقیقه دور آلت بپیچید و آلت را با آب گرم شسته و سپس خشک کنید.

منبع:بيتوته

پايان مطلب/

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی