غذاهايي که چربي بدن شما را آب مي کنند و باعث کاهش وزن مي شوند

مجله ياس تنها شامل مطالب آشپزي،زناشويي،پزشکي،کودک،بارداري مي باشد

غذاهايي که چربي بدن شما را آب مي کنند و باعث کاهش وزن مي شوند

غذاهايي که چربي بدن شما را آب مي کنند و باعث کاهش وزن مي شوند

شما خانم ها و آقايان که به دنبال چربي سوزي هستيد با ما همراه شويد تا با غذاهايي که باعث چربي سوزي بدن مي شوند آشنا شويد

کاهش وزن مساوي با تناسب اندام


۱. سبوس جو دوسر: خوردن یک صبحانه خوب می‌تواند به شما برای از دست دادن چربی کمک کند. بلغور جو دوسر به همراه شیر و دارچین یک گزینه پر فیبر، کم کالری و در نهایت پر پروتئین است که کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

۲. سیب زمینی شیرین: سیب زمینی شیرین حاوی نوعی کربوهیدرات بوده که به آرامی هضم شده و سیری و انرژی طولانی مدتی را برای شما ایجاد می‌کند که در نتیجه کالری دریاففتی شما بسیار کاهش پیدا می‌کند.

۳. برنج سیاه: این برنج با نام برنج ممنوع شناخته می‌شده است چرا که تنها امپراتور‌ها مجاز به خوردن آن بوده اند. این نوع از برنج آنتی اکسیدان بسیار بالایی داشته که در نتیجه التهاب شما کاهش می‌یابد و ذخیره چربی نیز کم می‌شود.

۴. چای سفید: چای سفید خواص فوق العاده‌ای برای چربی سوزی دارد. این چای به شکل هم زمان فرایند چربی سوزی را افزایش داده و در کنار آن مانع از ذخیره چربی می‌شود. همچنین در کاهش التهاب نیز نقش دارد.

۵. لوبیا سیاه: لوبیا‌ها به طور کلی سرشار از فیبر بوده و نشاسته مقاوم را درون خود جای داده اند که به راحتی هضم نشده و برای مدتی طولانی شما را سیر نگه می‌دارند. همچنین لوبیای سیاه ماده‌ای به نام بوترات تولید کرده که در سوزاندن چربی نقش مؤثری دارد.

۶. دیگر غذا‌هایی که در سوزاندن چربی نقش دارند نخود سبز، تمشک، صدف خوراکی، شکلات تلخ، بادام، دانه کینوآ، گریپ فروت، گردو، تن ماهی، سبزی خرفه و تخم مرغ هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان

بازنشر : مجله ياس تنها

توجه : کپي برداري از اين مطلب با ذکر نام و آدرس سايت مجاز است.

مطالب مرتبط با پست جاري